Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(10)
Czytelnia naukowa
(2)
Autor
Wnuk-Pel Tomasz
(3)
Sznajder Andrzej
(2)
Bielecka Anna
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gurgul Henryk (1953- )
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karczewska Anna (1975- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Maciejczak Renata
(1)
Mardosz Agata
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matuszewska Agata
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Stępień Jerzy (1946- )
(1)
Suder Marcin
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. kontrolingu
(3)
Specjaliści ds. rachunkowości zarządczej
(2)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Controlling
(3)
Marketing
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Zarządzanie
(2)
Badania marketingowe
(1)
Big data
(1)
Chłopi
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja pośrednia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Informatyzacja
(1)
Jeleński, Jan (1845-1909)
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing sportowy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Model biznesowy
(1)
Nastolatki
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Oświata
(1)
Pokolenie Z
(1)
Pozytywizm
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Statystyka
(1)
Stępień, Jerzy (1946- )
(1)
Sądownictwo
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
Rola (czasopismo ; Warszawa)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Zabór rosyjski
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Statystyka dla menedżerów : teoria i praktyka / Anna Bielecka. - Wydanie II zmienione. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2020. - 506 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, metody analizy współzależności zjawisk – pojęcia regresji i korelacji, narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych. Zaprezentowana tu teoretyczna wiedza uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi, a testy kontrolne i zadania wraz z rozwiązaniami dają możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Matematyka dla kierunków ekonomicznych : przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej / Henryk Gurgul, Marcin Suder. - Wydanie 6. uzupełnione i poprawione, uwzględniające podstawowy program matematyki również na kierunkach technicznych. - [Piaseczno]: Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, copyrught 2016. - 778, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzymacie Państwo w rękach obszerny wywiad z Jerzym Stępniem, współtwórcą ustaw samorządowych z 1990 roku, sędzią, byłym prezesem Trybunału Konstytucyjnego, wykładowcą akademickim i, co dla mnie nie mniej ważne, również założycielem Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego. Publikacja ukazuje się w momencie szczególnym – w 30. rocznicę uchwalenia przez Sejm X kadencji ustawy o samorządzie terytorialnym, ordynacji wyborczej do organów gmin i zmian w Konstytucji, które wprowadziły i umocniły samorząd terytorialny w Polsce po okresie „centralizmu demokratycznego” epoki PRL-u. Jerzy Stępień jest znany współczesnej opinii publicznej jako postać barwna, niejednoznaczna, czasem kontrowersyjna, a także jako aktywny uczestnik debaty publicznej, bezkompromisowy krytyk poczynań przedstawicieli władz i działań polityków obozu Zjednoczonej Prawicy. Tych, którzy takiej właśnie narracji oczekują, otwierając karty niniejszej publikacji, ta książka zadziwi. Owszem, Czytelnik znajdzie w niej odwołania do spraw aktualnych, ale nieliczne, podane niejako na marginesie rozważań o sprawach zasadniczych dla kształtowania porządku prawnego i instytucjonalnego w Polsce. Znacznie więcej jest w niej różnorodnych wspomnień: sędziego, jazzmana, więźnia stanu wojennego, senatora, reformatora. Spośród wielu spraw, które prezentuje Jerzy Stępień, szczególne znaczenie mają dwie. Po pierwsze, zyskujemy szczegółowy wgląd w proces legislacyjny, który doprowadził do przygotowania w Senacie ustaw samorządowych uchwalonych przez Sejm w maju 1990 roku. Druga kwestia dotyczy doświadczeń prawnika, kształtowanych niezwykle wielotorowo, tak z perspektywy sędziego pracującego w sali sądowej, jak osadzonego w więzieniu czy rozstrzygającego spory w Trybunale Konstytucyjnym. To właśnie te doświadczenia, jak sądzę, doprowadziły Jerzego Stępnia do przekonania, że sędzia przede wszystkim „musi się charakteryzować obywatelską dzielnością, nawet niezłomnością”. Cezary Trutkowski prezes zarządu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, copyright 2021. - 252 strony ; 24 cm.
Monografia jest opracowaniem nowatorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, często bardzo aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być zarówno praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej